جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدا و ایثار گر شهیدان "محمد مسعود قاسمی" و "چراغعلی طهماسبی"

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد امنیت و آرامش حاکم بر نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های عزیز آنان است، گفت: انقلاب اسلامی نتیجه تحمل سختی و ایثارگری های فراوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در دیدار خانواده های شهدا و ایثارگر شهیدان "محمد مسعود قاسمی" و "چراغعلی طهماسبی" اظهار داشت: جوانان و نسل آینده را باید با ایثارگری شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها آشنا کنیم.

وی در ادامه با توجه به اینکه قلم و بیان از وصف تحمل سختی ها و دست و پنجه نرم کردن خانواده ایثارگران با گرفتاری ها غیر قابل وصف است، گفت: همه ما باید قدر این انقلاب را بدانیم و در حفظ آن هوشیار و بیدار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به کلام حضرت امام(ره) شما با ایثار فرزندان و جوانان و عزیزان خویش به همه نشان دادید که توطئه‌های داخل و خارج نخواهد توانست بر این ملت مصمم، پیروز شود،گفت.: خانواده های شهدا و ایثارگران بدانند که هیچیک از فداکاریها و جانفشانی آنها از بین نرفته ومایه تثیبت نظام اسلامی شده است.

ایشان در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند: شما(خانواده‌های شهدا) چشم و چراغ این ملتید،گفت: تحمل مشکلات توسط شما خانواده ایثارگران نه تنها نتایج دنیایی بر فرزندان و خانواده های آنها دارد بلکه پاداش اصلی نزد خداوند محفوظ و ماندگار است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه نبابد فراموش کرد امنیت و آرامش حاکم بر نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های عزیز آنان است، گفت: انقلاب اسلامی نتیجه تحمل سختی و ایثارگری های فراوان است.

لازم بذکر است شهید "محمد مسعود قاسمی" از پایوران ارتش جمهوری اسلامی  در سال 1365  و در سن 26 سالگی در بمباران جنگنده های عراقی در محل خدمتش در کرمانشاه به شهادت رسید  و شهید "چراغعلی طهماسبی" در سال 1367 در سن 30 سالگی در یک مانور نظامی در منطقه مرصاد به درجه شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha