جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیر حوزه خواهران استان کرمان با آیت الله جعفری

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان به همراه کادر این مدیریت با آیت الله سید یحیی جعفری رئیس شورای حوزه علمیه کرمان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»» در کرمان، خانم محمدی مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان به همراه کادر این مدیریت با آیت الله سید یحیی جعفری رئیس شورای حوزه علمیه کرمان دیدار کرد و گزارشی از وضعیت حوزه علمیه خواهران استان کرمان به آیت الله جعفری ارائه داد.

در ادامه آیت الله جعفری حوزه خواهران را مرکزی مهم دانست و فعالیت بانوان در این مرکز را ارزشمند خواند، وی نظم و انضباط و تقوا را رمز موفقیت و پیشرفت هر مجموعهای برشمرد و بر نظارت دقیق مسوولین حوزه خواهران استان کرمان در امر آموزش در مدارس علمیه خواهران تاکید کرد.

وی در ادمه به مناسبت ایام محرم به روایتی از امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) فرمودند: «اِنَّ النّاسَ عَبيدُ الدُّنْيا وَ الدِّينُ لَعْقٌ عَلى اَلْسِنَتِهِمْ يَحوطونَهُ ما دَرَّتْمَعائِشُهُمْ فَاِذا مُحِّصوا بِالْبَلاءِ قَلَّ الدَّيّانونَ» مردم نوعا بنده دنیا هستند و دین تنها لقلقه زبان آنها است؛ تا زمانی که زندگی دنیایشان اداره شود دنبال دین هستند اما اگر امتحان الهی در کار باشد و مدتی وضع دنیوی خوب نباشد دین داران کم میشوند. این مسالهای است که در همه دوران با اندکی تفاوت وجود داشته است.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمان تاکید کرد: البته انقلاب اسلامی ایران در تاریخ یک مساله بینظیر بود که هنوز بعد از گذشت چهل سال دست از سر ما برنمی‎دارند، طبق فرموده مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی در ایران برای آمریکا قابل تحمل نیست. هدف آمریکا از اول حذف و ساقط کردن رژیم جمهوری اسلامی است که الحمدلله موفق نشدهاند و نخواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha