شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ رئيس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت:فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اهداف قرآن و سیره اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، شامگاه سه شنبه در دیدار سید پرویز فتاح رئيس کمیته امداد کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای رفع مشکلات اقشار نیازمند جامعه فعالیت دارد افزود:کمیته امداد امام با حمایت از مددجویان این نهاد در راستای رفع محرومیت،ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت پوشش نقش مهمی دارد و همواره در این  راستا رسالت خود را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه اهداف و ماموریت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اهداف قرآن و سیره اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: امید می روز این نهاد حمایتی با جدیت و برنامه ریزی گسترده مشکلات اقشار ضعیف را مرتفع نماید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی حمایت های این نهاد مردمی از افراد تحت پوشش نوعی جهاد است، خاطر نشان کرد:حمایت های مردمی این نهاد در راستای رفع نیاز اقشار ضعیف تحت پوشش و همچنین توسعه اشتغال و خودکفایی ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان داشت: رسالت امروز کمیته امداد در مقابله با توطئه‌های دشمن که تلاش می کند مردم را از حکومت ناراضی جلوه دهد سنگین تر و سخت تر است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش زکات امسال در استان افزایش یافته است، گفت: با برنامه ریزی شورای زکات اهدای این فریضه در استان پررنگ تر شده است.

رئيس شورای حوزه علمیه لرستان در پایان با اشاره به وجود مشکلات بیکاری و عدم اشتغال در استان، خواستار توجه و حمایت بیشتر این نهاد از خانواده های تحت پوشش و اقشار ضعیف جامعه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha