پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید علی مهدی نژاد سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: فقدان آیت‌الله اشرفی شاهرودی ضایعه‌ای بزرگ برای استان سمنان و ثلمه‌ای برای حوزه‌های علمیه و اهل علم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره ارتحال آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی، اظهار داشت: آیت‌الله اشرفی شاهرودی یکی از 12 عالم در سراسر کشور بود که کلاس‌های درس خارج فقه و اصول ایشان تأییدشده بود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان این که فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای استان سمنان و ثلمه‌ای برای حوزه‌های علمیه و اهل علم است، تصریح کرد: آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی یکی از 12 عالم برجسته‌ای بود که در سطح تمام استان‌های کشور دروس خارج ایشان به تأیید رسیده بود.

وی افزود: همین امر سبب شد که ما به برکت وجود آیت‌الله اشرفی شاهرودی بتوانیم حوزه سطح چهار را در سطح استان در شاهرود داشته باشیم.

وی با بیان این که شخصیتی از نظر علمی در سطح استان نظیر وی کمتر پیدا می‌شود، خاطرنشان کرد: ایشان مدیریت دو حوزه علمیه خواهران و برادران را در شاهرود عهده‌دار بود و آیت‌الله اشرفی شاهرودی عضو شورای حوزه‌های علمیه استان و همچنین مسئولیت مدرسه حضرت ولی‌عصر (عج) را نیز عهده‌دار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha