جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ گروهی از مردم اصفهان با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له توصیه هایی در خصوص ارتقای ابعاد معنوی مؤمن بیان کرده و بر اهمیت و جایگاه زیارت عتبات عالیات به ویژه نجف اشرف و کربلا تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از مردم اصفهان با حضرت  آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له توصیه هایی در خصوص ارتقای ابعاد معنوی مؤمن بیان کرده و بر اهمیت و جایگاه زیارت عتبات عالیات به ویژه نجف اشرف و کربلا تاکید کردند و افزودند: این زیارت به برکت اهل بیت(ع) موجب انگیزش معنوی بزرگی می شود.

ایشان بر اهمیت دلبستگی و وابستگی مؤمنین به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاکید کرده، و اشاره کردند: خانواده مؤمن باید به آموزه های اسلامی اهمیت دهد و نسبت به آنچه خیر دنیا و آخرت ما در آن است کوتاهی نکند که این کار با تمسک به واجبات و دوری از محرمات امکان پذیر است.

معظم له تصریح کردند: هرگونه کوتاهی نسبت به اسلام مشکلاتی به وجود خواهد آورد که بار آن به دوش ما و نسل های ماست.

حضرت آیت الله نجفی در پایان به سؤالات حاضرین گوش داده و به آن پاسخ دادند و برای سلامتی مؤمنین و هدایت امت اسلامی دعا کردند.

جامعه اسلامی باید با اصلاح افراد و ترک امور منفی، خود را توسعه دهد

آیت الله بشیر نجفی در دیدار گروهی از شهر السماوه بر اهمیت تفقه در دین و شناخت حلال و حرام و چشم پوشی تاکید و اشاره کردند: جامعه اسلامی باید از طریق اصلاح افراد، ترک امور منفی و توسعه امور مثبت به پیشرفت برسد.

ایشان اشاره کردند: زیارت حرم ائمه اهل بیت(علیهم السلام) نقش مهمی در تغییر مثبت نفس مؤمن، اصلاح و ارتقای آن در مراتب تقوا و قرب الهی دارد.

باید از اوقات جوانان در جهت آشنایی با فرهنگ اسلامی و رشد معلومات آنان استفاده کرد

حضرت آیت الله نجفی در دیدار گروهی از دانشجویان دوره های اسلامی تابستانی بر اهمیت معارف قرآن کریم در زدندگی انسان درستکار تاکید کردند و گفتند: باید روابط با قرآن تحکیم بخشیده شود و از علوم مختلف آن از طریق مکتب اهل بیت(ع) که نشانگر اسلام اصیل محمدی هستند، بهره جویی شود.

معظم له تصریح کردند: باید اوقات جوانان و کودکان را در جهت آگاه سازی و آشنایی آنان با فرهنگ اسلامی از جمله؛ قرآن، فقه، اعتقادات و اخلاق و رشد اطلاعات استفاده کرد تا به سلاح معلومات کامل مسلح شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha