پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با مراجع عظام تقلید

حوزه/ حضرت آیت‌الله سبحانی ایمان و تقوا را از نکات مورد توجه در سپاه برشمرد و با اشاره به تاکید قرآن کریم بر علم و ایمان گفت: استعداد نظامی همواره باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌ الله سبحانی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ، با بیان اینکه عاشورا برای ما درس و مکتبی است که از دو راه می شود آن را مطالعه کرد، اظهار داشت: امام حسین (ع) در عاشورا مقابل کفر قرار گرفت و حفظ اسلام را وابسته به شهادت خود و فرزندانشان دید.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه عاشورا مکتبی برای آحاد بشریت است، پیام عاشورا را پیامی جامع توصیف و تصریح کردند: انقلاب اسلامی نشات گرفته از فرهنگ عاشوراست و مردم متدین ما با در هم پیچیدن نظامی فاسد، خواهان نظام اسلامی و عاشورایی شدند.

این مرجع تقلید  با تاکید بر اینکه پیام عاشورا استقلال، حفظ دین و اخلاق است، خاطرنشان کرد: این را باید توجیه و تفسیر کرد؛ البته اگر بخواهد این پیام موثر باشد باید در افراد هم زمینه پذیرش این مکتب فراهم باشد که اساس آن ایمان است.

حضرت آیت‌الله سبحانی ایمان و تقوا را از نکات مورد توجه در سپاه برشمرد و با اشاره به تاکید قرآن کریم بر علم و ایمان گفت: استعداد نظامی همواره باید با ایمان و اعتقاد راسخ همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha