جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین با انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان دیدار کرد و از فعالیت های فرهنگی این سازمان تجلیل کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین با انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در دفترشان دیدار کرد.

در این دیدار انصر مهدی رئیس سازمان داشجویان امامیه پاکستان گفت: لازم است این‌گونه دید و بازدید ها ادامه داشته باشد تا امور اجتماعی ملت را بهتر پیش ببریم و البته تنها راه حل مشکلات ملت وحدت است، اما دشمن می خواهد با اختلاف افکنی گروه های انقلابی را از یکدیگر دور کند.

وی افزود: گروه های موجود انقلابی در پاکستان یکدیگر را تقویت کنند تا دشمن مشترک همه در اهدافش موفق نشود و آرزوی رهبری که وحدت میان شیعیان در پاکستان است برآورده شود .

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم اظهار داشت: خدمات سازمان دانشجویان امامیه در عرصه علم ستودنی است و این سازمان در جلب و آشناسازی جوانان به دین اسلام کارهای مهمی را انجام داده است و جوانانی که با این سازمان در ارتباط هستند توطئه های استعماری را بهتر درک می کنند، به همین جهت سازمان دانشجویان امامیه خار چشم دشمن است.

 وی افزود: جوانان ما سرمایه گرانبهای ملی هستند لذا جوانان همیشه ارتباط خودشان را با علما حفظ کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha