جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجرای طرح «مهربانی» در اهواز

حوزه/ حجت الاسلام حیدر آزاد، از اجرای طرح «مهربانی» در اهواز خبرداد و گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان زیادی نیازمند بسته‌های حمایتی مردم هستند.

حجت الاسلام محمدامین حیدر آزاد، مسئول تربیتی مؤسسه طلیعه داران ظهور اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، اظهار داشت: با آغاز شدن فصل پاییز شور و شوقی در دل کودکان و نوجوانان شکل می‌گیرد؛ اما این شورونشاط برای همه نیست! هستند دانش‌آموزان بی‌بضاعتی که به دلیل عدم استطاعت مالی خانواده‌شان توانایی خرید لوازم‌التحریر و کیف و کفش نو مدرسه را ندارند.

وی در ادامه از اجرای طرح «مهربانی»، خبرداد و گفت: در این راستا و با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی، قرارگاه جهادی شهیدموسی اسکندری مسجد حجازی اهواز، با کمک خیرین قصد دارد که برای دانش‌آموزان نیازمند بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه و پخش کند تا شادی فصل بازگشایی مدارس را به خاطره‌ای شیرین برایشان تبدیل کند.

حجت الاسلام حیدر آزاد، با اشاره به موارد بسته‌های حمایتی ویژه دانش‌آموزان نیازمند، اعلام کرد: دفتر، خودکار، مداد پاک‌کن، دفتر نقاشی، تراش، مداد رنگی، جامدادی و .. است که با توجه به براوردهای انجام شده هزینه مورد نیاز هر بسته برای هر دانش‌آموز فقط ۳۰ هزار تومان می‌باشد.

مسئول تربیتی مؤسسه طلیعه داران ظهور اهواز، در پایان به نحوه کمک‌رسانی و همراهی در طرح «مهربانی» اشاره کرد و افزود: آن دسته از افرادی که می‌خواهند در این امر خیر شرکت کنند با شماره ۰۹۳۷۳۶۵۱۶۲۷ تماس گیرند و یا وجه نقدی خود را به شماره ٦١٠٤٣٣٧٧٦٥١٤٤٣١٤ واریز کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha