جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسن حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) و آیت‌الله خویی بود که در انقلاب اسلامی، نقش بزرگی در مبارزات ایفا کرد.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شاهرود، با اشاره ارتحال آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی، اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از علما و بزرگان و شخصیت‌های بزرگ علمی و دینی استان سمنان بود که سابقه مبارزاتی ایشان به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از شخصیت‌های برجسته ملی و استانی بود که همواره موردتوجه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود، تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از شاگردان برجسته امام خمینی(ره) و آیت‌الله خویی بود که در انقلاب اسلامی، نقش بزرگی در مبارزات ایفا کرد و ارتباط و تعامل مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی با سطوح مختلف نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری، مشکل‌گشای بسیاری از امور و مسائل شهرستان و استان بود.

وی با اشاره به نفوذ کلام مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی در میان آحاد جامعه افزود: مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از اساتید فقه و اصول حوزه‌های علمیه بود که توجه بسیاری از مراجع و علما را به خود جلب کرده بوده بود.

حسینی شاهرودی با اشاره به نقش برجسته مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی در سطح شهرستان شاهرود و استان سمنان، خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از مقبولیت بسیار زیادی در میان اقشار مختلف مردم برخوردار بود و این امر پشتوانه‌ای معنوی برای شهرستان شاهرود به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha