جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرسی آزاد اندیشی فومن

حوزه/ حجت الاسلام قربانی حق گفت: در راستای تربیت طلاب مطالبه گر و با بصیرت ، کرسی آزاد اندیشی با محوریت موضوعات اخلاقی برای طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، با اشاره به توصیه ها و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای مطالبه گری طلاب و دانشجویان، گفت: مطالبه آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای تحقق آنها از جمله مهمترین وظایف طلاب و روحانیت و همینطور دانشجویان است که یکی از این راه ها با برگزاری کرسی های آزاداندیشی است که حضرت آقا نیز همواره توصیه به این امر داشته اند.

حجت الاسلام قربانی حق در ادامه افزود: حوزه های علمیه به عنوان پرچمدار و طلایه دار می بایست فضای نقد و بحث و مناظره را در زمینه موضوعات مختلف فراهم نموده و قبل از آن خود عامل و مجری آن هم باشند. ما هم همواره سعی کرده ایم در مدرسه این کرسی ها را دایر کنیم تا طلاب با شرکت در آنها هم خودشان به مطالبه گری و ارائه نظرات بپرداند و هم اینکه بتوانند زمینه را برای سرایت این کرسی ها به سایر فضاهای جامعه آماده نمایند. چرا که که اگر آحاد جامعه بویژه جوانان ما مطالبه گری را دنبال کنند قطعا همگان به وظایف خود بهتر عمل نموده و هوشیار تر خواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha