جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش شیرخوارگان حسینی در اهواز

حوزه/ حجت الاسلام بلک، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۰ نقطه از استان خوزستان، خبرداد.

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۳۰ نقطه از خوزستان خبرداد و اظهارداشت: در سال جای مراسم شیرخوارگان حسینی به‌صورت هم‌زمان در سه نقطه از کلان‌شهر اهواز و بیش از ۳۰ شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراسم محوری کلان‌شهر اهواز، گفت: این مراسم ساعت ۸ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که درب‌ها مصلای ساعت ۷ روز جمعه بر روی شرکت‌کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی گشوده خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی به بانوان اختصاص دارد، اظهارداشت: از آنجایی که بانوان معمولاً همراه با همسرانشان در مراسم حاضر می‌شوند، بخش جداگانه‌ای در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برای آقایان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام بلک، با اشاره به اینکه علی‌اصغرهای امروز، علی‌اکبر و عباس ابن علی‌های فردا هستند، گفت: إن شاءالله این مراسم، زمینه‌ساز تربیت دینی نوزادانی است که در آینده قرار است در تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت، نقش‌آفرین باشند.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha