شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: جیره خواران مزدور آمریکا جوانان مظلوم کردستان را به بهانه مبارزه برای آزادی، در کوه ها به کشتن می دهند، در حالی که خود در کشورهای اروپایی مشغول عیش و نوش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله مرادی، در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های نظامی و انتظامی استان کردستان اظهار داشت: این روزها به علت کم کاری رسانه های داخلی و نیز عدم توجه مسئولان درباره اطلاع رسانی دقیق درباره افرادی که به جرم قتل و ترور اعدام شده اند، شاهد هجمه شدید رسانه های دشمنان هستیم که می خواهند از این قضیه سواستفاده و مظلوم نمایی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: امروز همه به عینه شاهدیم که جیره خواران مزدور آمریکا جوانان مظلوم کردستان را به بهانه مبارزه برای آزادی، در کوه ها به کشتن می دهند، در حالی که خود در کشورهای اروپایی مشغول عیش و نوش هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: متهمانی که شنبه هفته جاری اعدام شدند، از اعضای همان گروهک های منحرف و تروریست بودند که چندی پیش با حمله به روستای دری در شهرستان مریوان 11 نفر از جوانان این استان را به خاک و خون کشیدند، ولی با وجود این واقعیت، به دلیل عدم اطلاع رسانی دقیق مسئولان در این باره، شاهدیم که برخی از افراد ناخواسته و بدون اطلاع از اصل قضیه ناخوادگاه دست به حمایت از این گونه افراد و گروه های تروریستی می زنند.

الله مرادی اظهار داشت: امروز به برکت قدرت و توان بالای نیروهای نظامی و امنیتی در کشور، هرگونه عملیات تروریستی گروهک های ضاله در کشور خنثی می شود که نمونه بارز آن حمله موشکی سپاه به مرکز تجمع تروریستها در همین هفته بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کسانی که به نوعی در عرصه و حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند، خود باید دارای صلاحیت باشند و نقش مهمی در نهادینه کردن این سنت دیرینه دین مبین اسلام در جامعه داشته باشند.

براساس این گزارش، در پایان این همایش، تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در سازمان های نظامی، انتظامی و قضایی تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha