چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 461844
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
شیرخوار

حوزه/ درچهارمین روزماه محرم هفدهمین همایش شیرخوارگان حسینی همنوا بازمزمه ندبه و زیارت حضرت مولایمان، سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع )در بیش ازسیزده امام زاده ، حسینیه و مسجد منطقه فرهنگی کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، در این روز مادران، چون مادر موسی، شیرخوارگان خود را در سبد آغوش نهاده و بر نیل کربلا می‌سپارند؛ مگر تاج ولایت مداری را بر سرشان بنشانند. و چه بسیار زنانی که از ساحل این نیل، نگاه آرزوی خود را بر زلال جاری آن گره زدند، تا آنجا که دامنشان پر از شکوفه شد و این مرور بی تکرار، این طواف بی‌پایان، همچنان جاری ست، همچنان جاری... و این جمعه مادران دارالمؤمنین و دارالشهدای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل سربازان ظهور را بر سر دست گرفتند و به خورشید عالمتاب سپردند که اینان سربازان قیام تو هستند.

بر پایه این گزارش، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در مسجد صادقیه، حسینیه اعظم سوریجان، مسجد حضرت علی‌اصغر(ع)، مسجد انصارالحسین، امامزاده هادی(ع) فین، امامزاده عبدالله(ع) لتحر، دارالشفا امام رضا(ع) و مسجدالنبی راوند، مسجد فاطمیه قمصر، امامزاده سراج‌الدین(ع) برزک، مسجد جامع مشکات، مسجد حضرت ابوالفضل، مسجد الرحمان و حضرت ابوالفضل(ع) ابوزیدآباد و امامزادگان و مساجد شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha