پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قیر

حوزه/ امام جمعه قیر گفت: دولت مطالبات پیرامون اقتصاد مقاومتی را به خوبی انجام نداده است و الا این مشکلات اکنون در جامعه وجود نداشت، دولت نباید جامعه را رها کند، بلکه باید با تیم اقتصادی مسائل را تبیین کند.

حجت الاسلام عنایت الله اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به مسائل اقتصادی جامعه، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز یک جنگ نا برابر در مقابل مثلث شوم دشمنان که آمریکا، اسراءیل انگلیس آن را هدایت می کنند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر دولت مردان با تدبیرمسائل امروز و راه های برون رفت از مشکل را تشخیص دهند به راحتی می توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم، افزود: ملت ایران از سختی های بسیار سنگینی مانند هشت سال دفاع مقدس عبور کرده است اکنون با همدلی نیز خواهیم توانست بر مشکلات فارغ شویم.

امام جمعه قیر با اشاره به اینکه انتظار می رود آگاه سازی مردم نسبت به مسائل بیشتر شود، تصریح کرد: برخی افراد در تصور این هستند که کالاها و اجناس تمام شدنی بوده به همین دلیل به سوی احتکار اجناس هجوم آورده اند در صورتی که چنین چیزی نبوده و نخواهد بود.

وی پشتوانه کشور از لحاظ اقتصادی را بسیار فراوان دانست و عنوان کرد: کشور ما در تولید، مرکبات و همه نیازمندی ها بسیار پشتوانه مطلوبی دارد، بنابراین نباید مساءلی مانند احتکار در جامعه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام اکبری از قوه قضاییه درخواست برخورد با افراد متخلف را کرد و ادامه داد: قوه قضاییه باید با افرادی که روی به احتکار کالا ها و اجناس آورده اند برخورد کند.

وی ابراز کرد: دولت مطالبات پیرامون اقتصاد مقاومتی را به خوبی انجام نداده، و الا این مشکلات اکنون در جامعه وجود نداشت، دولت نباید جامعه را رها کند، بلکه باید با تیم اقتصادی مسائل را تبیین کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha