چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مصلح امام جمعه شهرستان دشتستان

حوزه/ امام جمعه شهرستان دشتستان گفت: این روزها مشاهده می کنیم که بیگانگان بدنبال فتنه گری در شهر بصره کشور عراق هستند از این رو برای ایجاد اختلال در روابط ایران و عراق در آستانه اربعین حسینی عناصر نفوذی آمریکایی و سعودی در عراق تلاش می کنند و بدنبال این هستند که جبهه همدلی بین دو کشور ایجاد نشود و ائتلاف ایران و عراق و لبنان را با شکست مواجه کنند.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه شهرستان دشتستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، پیرامون اتفاقات اخیر در بصره و فتنه انگیزی جهان استکبار گفت: این روزها مشاهده می کنیم که بیگانگان بدنبال فتنه گری در شهر بصره کشور عراق هستند از این رو برای ایجاد اختلال در روابط ایران و عراق در آستانه اربعین حسینی عناصر نفوذی آمریکایی و سعودی در عراق تلاش می کنند و بدنبال این هستند که جبهه همدلی بین دو کشور ایجاد نشود و ائتلاف ایران و عراق و لبنان را با شکست مواجه کنند.

امام جمعه شهرستان دشتستان افزود: مسئولین و ملت عراق و ایران باید مراقب باشند و این نقشه شوم را خنثی نمایند و فریب توطئه تفرفه افکنانه آنها را نخورند.

وی همچنین در پایخ به سوالی پیرامون بسته های حمایتی وعده داده شده دولت برای اقشار ضعیف اظهار داشت: با توجه به پائین آمدن قدرت خرید مردم حدود سه هفته از این وعده مسئولین می گذرد و هنوز خبری از بسته حمایتی برای اقشار مستضعف نیست.

حجت الاسلام مصلح بیان داشت: دولت باید هر چه سریعتر بسته های حمایتی اقتصادی از این اقشار را اجرایی کند؛ زمان زیادی از شروع گرانی ها گذشته و سفره معیشت مردم هر روز کوچک تر و ضعیف تر می شود.

امام جمعه دشتستان افزود: ارائه بسته های حمایتی حداقل کاری است که باید مسئولین اجرا کنند، این اقدام به موقع می تواند اعتماد از دست رفته مردم را نسبت به دولت برگرداند و آنها را به آینده امیدوار نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha