چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده و لی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران یزد برخی از مشکلات مدرسه علمیه خواهران اشکذر و مرکز تخصصی امیرالمؤمنین خواهران مقطع دکترای حوزوی یزد را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد،حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه خواهران استان یزد با آیت الله ناصری عضو شورای حوزه علمیه یزد و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار،حجت الاسلام فهیم نیا مؤسس مدرسه تازه تأسیس خواهران شهرستان اشکذر و مرضیه نقیب القرا مدیر این مدرسه هم حضور یافتند که با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدرسه علمیه، رفع مشکلات به ویژه مکان جدید مدرسه را خواستار شدند.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی با اشاره به درخواست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور و  به منظور بررسی و انتخاب مدیر  جدید موؤسسه آموزش عالی دکترای تخصصی امیر المومنین(ع) یزد (مقطع سطح چهار) در این خصوص با آیت الله ناصری گفتگو کرد.

این گزارش می افزاید: بعد از بررسی  وضعیت و شرایط  هفت  مدیر پیشنهادی توسط آیت الله ناصری به عنوان مؤسس مرکز آموزش عالیتخصصی امیرالمومنین(ع) یزد با معرفی نهایی یک نفر با امتیاز بیشتر به مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ، برای انجام مراحل اداری معرفی شد.

برپایه این گزارش، بزودی تا ابتدای شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۸ مدیران دو مرکز تخصصی حوزوی مقطع دکترای شهرستان های میبد و یزد پس از گزینش نهایی از سوی حوزه علمیه خواهران استان یزد معرفی می شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha