جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش من و حاج آقا در خبرگزاری حوزه

خبرگزاری ایسنا نوشت: : پویش "من و حاج آقا" با هدف تصویر کشیدن خاطرات شیرین اقشار مختلف و روحانیت راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پویش «من و حاج آقا» با استقبال خوب مخاطبان و همراهان رسانه رسمی حوزه همراه شده، به طوری که روزانه چندین عکس به درگاه های اعلام شده می رسد و از روز گذشته انتشار تدریجی این تصاویر در حوزه نیوز آغاز شده است.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نیز به استقبال «من و حاج آقا» رفت و با «مردمی» معرفی کردن این پویش، نوشت: پویش "من و حاج آقا" با هدف تصویر کشیدن خاطرات شیرین اقشار مختلف و روحانیت راه‌اندازی شد.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه در ایام محرم و صفر، روحانیون حضور بیشتری در جمع مردم دارند، با سردبیر خبرگزاری حوزه نیز مصاحبه کرد و از قول وی نوشت: تا به حال چند پویش انجام شده که می توان به پویش "صریح و بی پرده با آیت الله اعرافی"، "اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات بودم" و" هر طلبه یک پیشنهاد" اشاره کرد که در یک سال اخیر با استقبال گسترده ای مواجه شد؛ مخاطب پویش های مذکور بیشتر قشر طلبه و روحانیت بود اما پویش "من و حاج آقا" تمامی اقشار مردم را به عنوان مخاطب پوشش می‌دهد.

 خبرگزاری ایسنا در پایان نوشت: پویش "من و حاج آقا" توسط خبرگزاری حوزه اجرا می شود و علاقمندان می توانند از طریق کانال رسمی خبرگزاری حوزه در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، خاطرات مثبت و خوب خود را ارسال کنند، بخشی از این تصاویر، ویدئو ها و خاطرات مکتوب در سایت رسمی خبرگزاری حوزه قابل مشاهده است.

پویش من و حاج آقا در خبرگزاری حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha