پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ جلسه هماهنگی برنامه های تاسوعای حسینی در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم تاسوعای حسینی در این شهرستان مطالبی بیان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد:باید در این ایام حزن واندوه ودر مجالس وحسینیه ها اهداف قیام سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) برای مردم به خوبی بیان شود ،نه اینکه مجالس عزاداری برگزارشود که نتوانیم بهره خوبی از مطالب مطرح شده در آن را کسب نماییم.

وی تصریح کرد:تفکر در قیام سالار شهیدان به ما این نکته را می آموزد که هنوز بعد از 1400 سال از آن قیام  ماندگار ر وارزشمند در تاریخ  به خوبی می توانیم به احیای دین اسلام و همچنین فریضه امر به معروف ونهی از منکر را به خوبی در جامعه درک نماییم.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد:در تشییع جنازه پاپ مسیحیان 800 هزار نفر شرکت کردند اما در تشییع حضرت امام خمینی(ره) یکی از فرزندان حضرت امام حسین(ع) بیش از ده میلیون نفر شرکت کردند که الان هم بعد از سالها از قیام سالار شهیدان بزرگترین تجمع تاریخ بشریت برای هدایت کردن انسان هاست و این افتخار ما شیعیان است که هویت ما به این امام بزرگوار گره خورده است.

وی تصریح کرد:حضرت امام حسین(ع) که ما به او افتخار می کنیم وبه تبعیت از او سربلند می دانیم باید سبک وسیره زندگی خود را از این امام بزرگوار مظلوم تاریخ قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد:حضرت امام حسین(ع) همچون خورشید فروزان درطول تاریخ بوده که به مردم روشنایی می دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین از مسئولین شهرستان تاکستان خواست که در برگزاری باشکوه مراسم تاسوعای حسینی همکاری خوبی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha