سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران ثابت کرده اند که هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های دشمن نخواهند رفت، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با قدرت در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که انقلاب اسلامی نهضت عظیم و بر پایه ارزش های الهی بود که موجب ایجاد تحولی عظیم در جهان شد، گفت: بسیاری از ملت های جهان در سایه این انقلاب عظیم الهی بیدار شدند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب احیای دین و ارزش های انسانی شد، افزود: امروز ملت بزرگ ایران در سایه این انقلاب عزت و عظمتی وصف ناپذیر دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در تسخیر و سیطره آمریکایی ها بود، خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی دست های آلوده کشورهای زیاده خواه را از منابع ملت ایران کوتاه کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، بیان داشت: امروز این ملت آزادانه برای آینده کشورشان بدون دخالت های خارجی تصمیم می گیرند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و اثرگذار در عرصه های مختلف در جامعه جهانی نقش آفرینی می کند، خاطرنشان کرد: تلاش های چهار دهه اخیر نظام سلطه برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان جهانی و قالب در جهان تبدیل شده، تصریح کرد: دلیل این همه فشار و تهدید آمریکایی ها علیه ملت ایران نیز همین اثرگذاری انقلاب اسلامی در جهان است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می کرد با تهدید، تحریم و فشار می تواند مانع از پیشرفت ایران اسلامی شود، گفت: اما امروز پس از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب می بینیم که ایران اسلامی در سایه همین تحریم های دشمن به کشوری قدرتمند در منطقه و در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران ثابت کرده اند که هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های دشمن نخواهند رفت، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با قدرت در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان خواهند ایستاد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که علیرغم همه تلاش های دشمنان، ایران اسلامی هر روز به پیشرفت های بیشتری دست پیدا می کند، گفت: رمز این پیشرفت ها ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

آیت الله طبرسی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در آستانه چهل ساله شدن افزود: امروز رسالت اصلی این است که همه با هم برای صیانت از کیان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: این برنامه ها باید به گونه ای برگزار شود که دشمنان بهراسند و بدانند که مردم همواره دلبسته انقلاب و رهبری هستند.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تبیین دقیق و صحیح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برای عموم مردم تأکید کرد و افزود: در برابر موجی از تلاش های منفی دشمن علیه انقلاب باید دستاوردهای ارزشمند این نظام دینی برای مردم بازگو شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha