پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رئیسی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند مفاسد را به کل نظام تعمیم دهند و مردم را از انقلاب ناامید کنند،گفت: امروز هر کس با رفتار، نگاه و قلم اقدام خود مردم را نا امید کند در راستای راهبرد دشمن عمل کرده است و هرکس با حرکت جهادی مردم را به نظام امیدوار کند در راستای راهبرد نظام عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، شامگاه شنبه درهیئت رزمندگان اسلام اصفهان، با بیان اینکه از اول انقلاب، امام خمینی(ره) به ابرقدرت‌ها بارها فرمودند که نمی توانید با انقلاب خدایی گلاویز شوید تاکید کرد: امتی که به خدا تکیه کند شکست ناپذیر است.

نباید فساد را به کل نظام تعمیم داد/ هرکس با قلم خود مردم را از نظام مایوس کند دانسته یا نادانسته در زمین دشمن است

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای مایوس کردن مردم از انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز شیوه‌های دشمنی مستکبران جهانی را به خوبی می‌شناسیم، ایجاد شبهه و جنگ روانی در مردم از روشهای گسترده‌ای است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و نبرد حق وباطل وجود داشته است.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد در همه بخش ها عنوان کرد: البته هر جایی ممکن است شخص فاسدی وجود داشته باشد که باید به اشد مجازات او را محکوم کرد، اما نباید این فساد را به کل نظام تعمیم داد.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند مفاسد را به کل نظام تعمیم دهند و مردم را از انقلاب ناامید کنند خاطرنشان کرد: امروز هر کس با رفتار، نگاه و قلم اقدام خود مردم را نا امید کند در راستای راهبرد دشمن عمل کرده است و هرکس با حرکت جهادی مردم را به نظام امیدوار کند در راستای راهبرد نظام عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و ضرورت ارائه راهکار اقتصادی برای رفع این مشکلات، تاکید کرد: این راهکار در دستان توانای جوانان برومند کشور و استفاده از توانایی های داخلی واستعداهای ناب کشور است.

مشکلات اقتصادی با راهکار سیاسی مرتفع نمی شود

وی با بیان اینکه همه مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی دارای راهکار و راه حل برون رفت هستند یادآور شد: برخی می خواهند مشکلات اقتصادی کشور را با راهکارهای سیاسی رفع کنند که خود این افراد نیز به خطا بودن این راهکار پی برده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به جهاد و فداکاری رزمندگان مدافع حرم در عراق و شام خاطرنشان کرد: چطور ممکن است جوانان ما با ایادی استکبار و همه اتباعش با آن همه ثروت که از آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی به میان آوردند بجنگند و پیروز شوند اما برای مشکلات اقتصادی و داخل برنامه نداشته باشند؟

وی با اشاره به اینکه جوانان ما امروز دانش هسته‌ای را به دانش بومی تبدیل کرده اند، تاکید کرد: افرادی که از این پیچ‌های سخت عبور کردند، در نظام بانکی، پولی و مالیاتی، صادرات و واردات و کشاورزی نیز موفق خواهند بود و گره مشکلات را به لطف الهی باز می‌کنند تا ملت راه پیشرفت را طی کند.

تمام مشکلات کشور  راهکار دارد

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با یان اینکه تمام این مسایل و مشکلات کشور  راهکار دارد و یقین داریم ملت مقاوم قدرشناس، بابصیرت، فهیم و عاشورایی ما با ایستادگی و مقاومت، دشمن شناسی و دشمن‌ستیزی تمام  مشکلات را رفع می‌کنند یادآور شد: خداوند به برکت نام مقدس اباعبدالله (علیه السلام) برای زندگی مردم گشایش ایجاد می‌کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha