شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین انصاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: در همه نظام های سیاسی نقاط ضعفی پیدا می شود که امری طبیعی است اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بی شمار و کم نظیری داشته است که باید توسط مبلغین و فضلای حوزه برای مردم تببین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری، در کارگروه حوزه و روحانیت شورای سیاست گذاری برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن گفت: جبهه کُفر با همه توان به سیاه نمایی نقاط مثبت و ثمرات این انقلاب می پردازد و سعی می کند تا با نادیده گرفتن آنها و بزرگنمایی ضعف ها و کاستی ها، مردم را نسبت به آینده این نظام بدبین و دلسرد نماید.

وی بیان داشت: در این بین وظیفه مبلغین و فضلای حوزه های علمیه این است که در منابر و تریبون های خود به بیان دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی بپردازند و توفیقات حاصله در طی این ۴۰ سال عمر پربرکت این نظام مقدس را برای آحاد جامعه تبیین نمایند.

مدیر حوزه علمیه گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه راه خورشید در مدرسه علمیه مستوفی رشت، گفت: این نمایشگاه نیز با همین نیت و توسط مدیریت و کادر جدید مدرسه علمیه مستوفی رشت با هدف تبیین دستاوردهای حوزه های علمیه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برپا شد و شاهد استقبال بالای مخاطبین و بازخورد بسیار خوبی بودیم و ان شاء الله بنا داریم تا نمایشگاه های مشابهی در مدارس علمیه شهرستان ها نیز با همین چهارچوب فعال کنیم.

استاد حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت در ادامه به سایر برنامه های کارگروه حوزه و روحانیت شورای سیاست گذاری اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست ها و جلسات با حضور علما و فضلا، راه اندازی نمایشگاه های مصور از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تهیه مستندی از نقش روحانیت در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و خدمت به محرومان و... بخشی از برنامه های این کارگروه می باشد که امیدواریم به نحو احسن برگزار و تاثیرات مثبتی را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha