جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی

سرپرست مرکز آموزش زبان مجتمع آموزش عالی بنت الهدی از برگزاری دوره های زبان «انگلیسی و عربی» به صورت عمومی و تخصصی از مرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام لاله زاری با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی و عربی، اظهار کرد: این دوره ها ویژه خواهران دانش پژوه علاقه مند بوده که پس از ثبت نام در هر یک از دوره ها و رسیدن به حد نصاب، برای فرآیند ارزیابی، سطح بندی و تشکیل کلاس های آموزشی به آنها اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: دوره های آموزش عمومی زبان شامل مراحل مقدماتی تا پیشرفته که به طور معمول تا 12 ترم متغیر بوده و دوره های تخصصی شامل کارگاه های ترجمه، نگارش، روش تحقیق، روش تدریس، تافل و... خواهد بود.

سرپرست مرکز آموزش زبان مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مزایای این دوره ها را متناسب بودن آن با شئون حوزوی و امکان بهره مندی از اساتید متخصص خانم و برگزاری کنفرانس های زبانی در قالب فعالیت های زبانی زبان آموزان و هزینه کمتر نسبت به سایر مراکز آموزشی ذکر کرد و افزود: دانش پژوهان پس از پایان هر یک از مراحل مقدماتی، متوسطه، پیشرفته و تخصصی می توانند گواهی پایان دوره دریافت کنند.

وی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره ها می توانند از طریق لینک های ذیل برای هر یک از دوره های عادی و تخصصی ثبت نام نموده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 37183275ـ025 گروه زبان انگلیسی و 37183240ـ025 گروه زبان عربی تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha