پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ایثار گری های فراوانی که در انقلاب اسلامی ایران و ۸ سال دفاع مقدس انجام گرفت نهالی به نام مقاومت بوجود آمد که با خون شهدای ایران آبیاری شد،گفت: نهال مقاومت با خون شهدای ایران به درختی تنومد تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در یادواره شهدا و  گردهمایی معاونین  دانشکده های سمای سراسر کشور که با حضور 36 خانواده معظم شهدای حرم برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ما  همیشه زنده خواهند ماند چرا که برکات ایثاری که کرده اند در همیشه تاریخ باقسیت.

وی در ادامه با توجه به پیروزی های اخیر در سوریه و عراق و یمن و شکست دشمنان دین خدا در خاورمیانه، گفت: محور مقاومت امروز قامت ابرقدرت های بزرگ جهان را خمیده و در اجرای دسیسه هایشان ناتوان کرده  است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدای ما در راه خدا جنگیدند و به فوز عظیم شهادت نائل گشته و تا همیشه تاریخ جاودانه خواهند ماند.

وی کشته شده ها در جنگ ها جهانی که بیش از میلیون ها نفر بودند را با شهدای ما قابل مقایسه ندانست و گفت: امروز از کشته شدگان در جنگ های جهانی و منطقه ای نام و نشانی نیست؛ چرا که آنها به خاطر ایدئولوژی هایی پوچ و رنگ کرده جان باختند.

آیت الله مصطفی علما در پایان با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده است گفت: در عین حالیکه دشمنان ما خصوصا شیطان بزرگ هر روز در حال توطئه می باشد اما بر قدرت و توانمندی نظام اسلامی افزوده می گردد. و این موضوع مهمترین دلیل عصبانیت آمریکا از ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha