شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام عسگر دیرباز

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور افراد جوان‌تر در مجلس خبرگان موجب افزایش تعداد جلسات و پویایی مجلس خبرگان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ در ارومیه، با اشاره به اینکه جوان ‌گرایی در بدنه دستگاه‌های اجرایی موجب ایجاد یک شور و نشاط در این دستگاه‌ها می‌شود، اظهار داشت: نسل جوان کانون انرژی و خلاقیت بوده و افراد با سن و سال زیاد بیشتر نگاه‌شان به گذشته و افراد جوان نگاه‌شان به آینده است.


وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز با توجه به وجود همین روحیه نشاط و انرژی در جوانان در انتصاب نهاد نمایندگی‌های ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها از نیروهای جوان استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: این افراد جوان هستند که در دانشگاه‌ها می‌توانند با دانشجویان که آنها هم جوان بوده نشست و برخاست کرده و از مشکلات و مسائل آنها اطلاع پیدا کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در کنار استفاده از نیروهای جوان باید از افراد پا به سن گذشته نیز در سمت‌های مشاوره‌ای استفاده کرد، خاطرنشان کرد: برای مثال در مجلس خبرگان رهبری به نظر بنده شاید افراد سن بالا از تقوا و دانش بیشتری برخوردار هستند ولی اگر نیروهای جوان‌تر در این مجلس حضور داشتند تعداد جلسات مجلس خبرگان بیشتر شده و اعضا نیز فعال‌تر می‌شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha