پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند حضرت قاسم(ع) را بهترین الگوی ولایتمداری و لبیک گویی به ولایت برای نسل جوان امروز دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، امروز در تجمع بزرگ دانش آموزان عاشورایی شهرستان مرند با اشاره به اینکه حضرت قاسم الگویی برای جوانان ولایتمدار است، تصریح کرد: عدالتخواهی و لبیک گفتن به ولایت، سن و سال نمی شناسد، حضرت قاسم بن الحسن(ع) در روز کربلا، ولایتمداری را به اثبات رساند و به الگویی برای نسل جوان هر عصر و دوره تبدیل شد.

وی با اشاره به تربیت جوانان عاشورایی در انقلاب اسلامی ایران افزود: بعد از گذشت هزار و ۳۸۰ سال از واقعه عاشورا، همچنان فریاد عدالتخواهی به برکت نظام اسلامی ایران در دنیا بلند است، این انقلاب علی اکبرها و قاسم هایی تربیت کرده که در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.

امام جمعه مرند با تاکید بر اینکه در هر دوره ای یزیدیان زمان حضور دارند، اذعان داشت: ترامپ و نتانیاهو امروز عین مظهر شمر هستند و جوانان ما امروز باید با پاکی و تحصیل و تهذیب، علم و پرچم امام حسین(ع) را به دست گرفته و وفاداری خود را به اثبات برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به نقش جوانان در برگزاری باشکوه عزاداری حضرت سیدالشهدا تاکید کرد: نوجوانان و جوانان باید با اقامه نماز، راستگویی و احترام به بزرگان، نمایش عزاداری و گریه برمصیبت های سیدالشهدا، فریاد علیه ظلم را پررنگ کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مقتدرترین نظام دنیاست، عنوان کرد: شاه در رژیم پهلوی، تمام و کمال، نوکر و در اختیار چنگ آمریکا بود، اما امروز ایران اسلامی، صاحب چنان قدرتی است که با شناسایی زمان دقیق جلسات تروریست ها، مکان تجمع آن ها را موشک باران می کند.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: امروز استکبار، این قدرت و آمادگی نظام اسلامی ایران را نمی توانند تحمل کنند، چرا که ایران امروز به قدرت بزرگ جهان تبدیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha