جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست  سردبیر خبرگزاری ایسنای قم  با  سردبیر خبرگزاری حوزه

حوزه/ کردی زاده گفت: پویش هایی که خبرگزاری حوزه به راه انداخته، بسیار پر مخاطب بوده و در رسانه های زیادی انعکاس پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ابوالفضل کردی زاده سردبیر خبرگزاری ایسنای قم با حضور در خبرگزاری حوزه و در نشستی با سردبیر خبرگزاری حوزه، با ارائه گزارشی از فعالیت های این خبرگزاری در قم، گفت: یکی از فعالیت های اخیر خبرگزاری ایسنا در قم، برگزاری دوره های خبرنگاری  برای دانشجویان علاقه مند در دانشگاه های قم بود که با برگزاری چند کارگاه  و دوره های کارورزی، خبرنگاران خوبی تربیت شدند که برخی از آنان هم اکنون در خبرگزاری مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان این که به دنبال برگزاری دوره طلبه خبرنگار هستیم، بیان داشت: ما در این زمینه می توانیم از تجربیات خبرگزاری حوزه  استفاده کنیم.
کردی زاده گفت:‌باید گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت کنیم، متاسفانه شاهد تحریف تاریخ هستیم و به نظرم باید رسانه های انقلابی در کنار هم به فعالیت در این زمینه بپردازند.
وی در ادامه حرکت خبرگزاری حوزه را رو به جلو دانست و گفت: شاهد پیشرفت خبرگزاری حوزه در عرصه های مختلف هستیم؛ پویش هایی که این رسانه رسمی، به راه انداخته بسیار پر مخاطب بوده و در رسانه های زیادی انعکاس پیدا کرده است.
در ادامه این نشست سردبیر خبرگزاری حوزه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه رسمی حوزه، گفت: تلاش کرده ایم، واسط بین مدیران حوزه با حوزویان و بالعکس و همچنین بین توده مردم و علما باشیم و راه اندازی پویش ها، یکی از اهداف ما در این زمینه است.
وی گفت: برنامه بلند مدت ما دستیابی به تمدن نوین اسلامی است؛ نمی توان تمدن ساز بود، الا این که گفتمانی ایجاد شود، گفتمانی نمی توان ایجاد کرد مگر این که جریان ساز ی کرد، لازمه جریان سازی نیز فعالیت رسانه ای است و از سوی دیگر رسانه ی جریان ساز، الزامات و اقتضائاتی دارد که سعی کرده ایم به این سمت حرکت کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha