جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استقبال رسانه ها از کمپین من و حاج آقا

حوزه /

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش مردمی «من و حاج آقا» در رسانه رسمی حوزه کلید خورده و تاکنون 4 بسته گزارش تصویری از تصاویر رسیده به حوزه نیوز منتشر شده و این روند ادامه خواهد داشت.

روزنامه قرآنی اعتدال در صفحه نخست خود به این پویش مردمی پرداخت و نوشت:

 

توسط خبرگزاری حوزه اجرا می‌شود

پویش مردمی «من و حاج آقا» برای همه‌ی اقشار جامعه

پویش «من و حاج آقا» کلید خورد. در این پویش از عموم شما خواسته شده است تا عکس، ویدئو و متن (مانند خاطره و...) که با طلاب، روحانیون و حاج آقای مسجد و هیئت و محله دارید به خبرگزاری حوزه ارسال کنید.

 آثار خود را در شبکه های اجتماعی به آیدی @InfoHawzah یا به نشانی الکترونیکی hawzahnews.com@gmail.com ارسال کنید.

‌حسن صدرایی عارف، در رابطه با پویش «من و حاج آقا» عنوان کرد: از 21 شهریور 97 پویشی تحت عنوان "من و حاج آقا" شروع به کار کرده است که طی آن، همه‌ی اقشار جامعه می‌توانند، خاطرات خوب و اتفاقات مثبتی که با روحانی مسجد محله یا هر روحانی و طلبه دیگر دارند را به صورت مکتوب، فیلم و یا عکس ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که در ایام محرم و صفر، روحانیون به دلیل انجام تبلیغ در استان ها و شهرستان های مختلف حضور دارند و در این ایام این قشر بیشتر در بین مردم هستند، به تصویر کشیدن و به طور کلی به نمایش گذاشتن خاطرات خوب و مثبت بین مردم و روحانیت تاثیر متفاوتی نسبت به دیگر ایام دارد.

وی با اشاره به اینکه تا به حال چند پویش در  فضائی شبیه به «من و حاج آقا» انجام شده است، به ایسنا گفت: پویش "صریح و بی پرده"، "اگر من جای رئیس تبلیغات بودم" و" هر طلبه یک پیشنهاد" در یک سال اخیر با استقبال گسترده ای مواجه شد؛ مخاطب پویش های مذکور بیشتر قشر طلبه و روحانیت بود اما پویش "من و حاج آقا" تمامی اقشار مردم را به عنوان مخاطب پوشش می‌دهد.

صدرایی عارف تصریح کرد: تا کنون تصاویر و فیلم‌های زیادی به ویژه از طریق اینستاگرام توسط مردم ارسال شده است؛ این پویش تا آخر ماه صفر ادامه دارد و در ماه ربیع الاول طی مراسم جشنی، ویدئوها و تصاویر برگزیده به نمایش گذاشته خواهد شد.

پویش «من و حاج آقا» توسط خبرگزاری حوزه اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق کانال رسمی خبرگزاری حوزه در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، خاطرات مثبت و خوب خود را ارسال کنند، بخشی از این تصاویر، ویدئوها و خاطرات مکتوب در سایت رسمی خبرگزاری حوزه قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha