پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 462123
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
حجت الاسلام فلسفی

حوزه/ حجت الاسلام فلسفی راد گفت: وابستگی به آمریکا و اروپائیان روز به روز بر مشکلات جامعه می افزاید، اما امروز برخی ها دل به کدخدا بسته اند و به آن امیدوارند.

حجت الاسلام حسین فلسفی‌راد، امام جمعه مود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، اظهار کرد: امروز برخی آنقدر که دل به کدخدا بسته اند و به آن امیدوارند، دل به خدا نبسته اند و به خدا امید ندارند.

وی با بیان اینکه وابستگی به آمریکا و اروپائیان روز به روز بر مشکلات جامعه می افزاید، تصریح کرد: بسیاری از بزرگان نیز توسل به ائمه اطهار(ع) داشتند و با نام زهرا(س) فعالیت می‌کردند.

امام جمعه مود با بیان اینکه امروز باید یزید زمان خود را بشناسیم یادآور شد: اگر امام زمان خود را نشناسیم، نخواهیم توانست خدای خود را نیز بشناسیم.

حجت الاسلام فلسفی‌راد با اشاره به اینکه امام حسین(ع) می‌فرمایند «اگر می‌خواهید به خداوند متعال توجه داشته باشید باید دشمن ستیز و ولایت پذیر باشید»، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله نفوذ تاکید داشته اند و فرموده اند «مسئولان مواظب باشند که دشمنان در آن‌ها نفوذ نکند.»

وی با بیان اینکه دشمنان آتش فتنه را برپا می‌کنند، ادامه داد: امام کسی است که عدل را در جامعه برپا کند و پایبند به دین حق باشد و خود را وقف خداوند متعال کرده است.

امام جمعه مود در پایان با اشاره به اینکه معرفت به ولایت فقیه، موفقیت را به دنبال خواهد داشت، گفت: نباید فریب ظاهر دشمن را بخوریم؛ چرا که بسیاری از دشمنان در ظاهر قرآن‌خوان و نمازخوان هستند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha