سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله متقی زاده

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما بر لزوم بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی به منظور نشر جهانی پیام نهضت حسینی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله متقی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دنیای کنونی گرچه آسیب ها و آفت های بسیاری نیز به همراه داشته اند، اما واقعیت آن است که یک ظرفیت و بستر عظیمی نیز به شمار می روند که ما از آن در مسیر نشر معارف الهی و آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) بهره ببریم.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش گفت: البته استفاده از این ظرفیت مستلزم شناخت درست آن و نیز اشراف به مسایل امروز است چرا که بدون این شناخت و نیز بدون داشتن برنامه مطمئن و هدفمند، تحقق اهداف مدنظر بسیار سخت و بلکه غیرممکن است.

این کارشناس و تحلیلگر مسایل رسانه ای همچنین افزود: آنچه مهم است این که ما باید در زمینه فضای مجازی متناسب با چارچوب های دینی و انقلابی، فعالانه حضور داشته باشیم و به ویژه در رابطه با تولید محتوا در زمینه عاشورای حسینی با خلاقیت و درک اقتضائات زمانه عمل کنیم و البته دایره فعالیت خود را نیز جهانی و بین المللی درنظر بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از این فضا نهایت استفاده را جهت تحقق اهداف و آمال های خود به خصوص در زمینه ضربه زدن به فرهنگ ناب دینی می کند و در مقابل ما باید با احساس دغدغه و تعهد اولاً طرح ها و برنامه های دشمن و اهداف آن را به درستی بشناسیم و ثانیاً هم این که در مقابل هر طرح دشمن، یک برنامه دفاعی مطلوب برای حراست از ارزش های دینی و نشر معارف حقه الهی طراحی کرده و اجرایی نماییم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha