سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معاون اداری-مالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

حوزه/ دکتر محمدی زاده گفت: دلیل اهمیت حوزه های علمیه خواهران تاثیرگذاری بیشتر در اجتماع دانست ، حوزه های علمیه خواهران نبض فعالیت های فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ از گرگان، دکتر محمدی زاده، در جمع موسسین و مدیران مدارس علمیه خواهران استان گلستان هدف از سفر دو روزه خود را بازدید و حل مشکلات مدارس و پروژه های آنان دانست و گفت: حوزه های علمیه خواهران نبض فعالیت های فرهنگی کشور است، اگرچه نهادهای دیگری همچون اداره ارشاد و ... فعالیت می کنند، اما ارائه فعالیت های فرهنگی در حوزه ها بیشتر است.

وی دلیل اهمیت حوزه های علمیه خواهران را تاثیرگذاری بیشتر در اجتماع دانست و ضمن تاکید بر ایجاد منابع پایدار در حوزه های علمیه خواهران افزود: اگر حافظ اعتقادات و اسلامیت خود هستیم، باید حوزه استقلال مالی داشته باشد، همان طور که قبل از انقلاب و بعد از آن، بزرگان به قدرت ها اتکا نمی کردند.

معاون اداری-مالی حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان این که باید برای حفظ حریم و قداست حوزه ها استقلال داشته باشیم، اظهار کرد: در همین راستا، تدابیری از سوی مرکز اندیشیده شده است اما به صورت محلی و استانی، زیرا نمی توان برای همه استان ها و مدارس یک نسخه درمان پیچید؛ باید با توجه به شرایط و امکانات موجود، تدبیری لازم اندیشیده شود.

محمدی زاده ضمن اشاره به شرایط سخت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موجود، خاطر نشان کرد: باید زمان را به بهترین وجه مدیریت کرد و از کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورد.

در پایان سخنان آقای دکتر محمدی زاده، حجت الاسلام الهی نژاد، آقایان شریفی و احمدی به بیان سخنان خود پرداخته و در ادامه موسسین و مدیران نظرات و سوالات خود را اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha