پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجی بابایی

حوزه/ رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیریت قوی باشد و مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند، جو روانی به وجود نمی آید؛ مردم ما نظام و انقلاب را قبول دارند، اما به شدت از رفتار برخی مسئولان ناراحتند، چراکه بسیاری از مسئولان اشرافی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر،حمید رضا حاجی بابایی، امروز در نشست با جمعی از مردم متدین و انقلابی شهر بوشهر گفت: انقلاب در مسیر خود از پستی و بلندی هایی عبور می کند و هر قله را که فتح می کند، افتخار آن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با تمام ارزش های خود سرجای خود قرار دارد و خواهد ماند و اگر قبلا عنوان می کردیم که اصل «عدالت» است در حال حاضر هم همین است.

وی بیان داشت: در جامعه ما و در طول 40 سال گذشته اقتصادی که بر مبنای اقتصاد لیبرال غرب است وجود داشت اما در برخی برهه ها همچون هشت سال دفاع مقدس آن اقتصاد در بند انقلابی گری بود، اما امروز اقتصاد کشور در بند لیبرال قرار گرفته است.

نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تفکر انقلابی در جامعه حاکم باشد، اظهار کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس تفکر انقلابی موفق بود دلیل آن این است که این تفکر مساجد، محله ها و بسیاری مکان های دیگر را اداره و مدیریت می کرد.

حاجی بابایی با بیان اینکه درشرایط کنونی باید به دولت کمک کرد، ابراز داشت: اگر من به عنوان نماینده مجلس برای اینکه دولت سرپا بایستد، کمک می کنم به دلیل اهمیت نظام و حفظ آن است، چراکه نظام را حق می دانیم؛ باید نگاهمان را در جامعه گسترده تر کنیم.

وی افزود: امروز حفظ نظام مهم است و باید همه در جهت اعتلای نظام و رضایتمندی و برطرف کردن نارضایتی ها حرکت کنند؛ متاسفانه امروز به جای اینکه روسای سه قوه بیایند و به مردم پاسخ دهند، این کار بر عهده مقام معظم رهبری قرار گرفته شده است.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروز در مساله اقتصاد کشور بخشی از آن نشأت گرفته از تحریم ها است و بخشی دیگر مربوط به مسائل داخلی می باشد که در این مسائل داخلی نتیجه سوء مدیریت به دلیل بد عمل کردن و اظهار ناتوانی در برابر آمریکا است.

حاجی بابایی، علت دیگر مشکلات داخلی را فشار روانی جامعه دانست و تصریح کرد: اگر مدیریت قوی باشد و مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند، جو روانی به وجود نمی آید؛ مردم ما نظام و انقلاب را قبول دارند، اما به شدت از رفتار برخی مسئولان ناراحتند، چراکه بسیاری از مسئولان اشرافی شده اند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: درآمد سالانه کشور از صادرات نفتی و غیر نفتی در طول سال حدود 100 میلیارد دلار است که 55 میلیارد دلار مربوط به کل واردات می باشد، آیا با چنین درآمدی کشور باید دچار چنین مشکلاتی شود؟؛ بزرگترین مشکل امروز کشور مدیران خصولتی هستند نه شرکت های خصولتی، بدین معنا که یک پای این مدیران در دولت و یک پای دیگر در پتروشیمی و ... قرار دارد.

حاجی بابایی در پاسخ به سوالی درباره علت انتصاب مجدد سیف، رئیس سابق بانک مرکزی به عنوان مشاور رئیس جمهور گفت: این کار رئیس جمهور نمک پاشیدن بر روی زخم مردم است وگرنه مردم تشخیص داده بودند که عملکرد این فرد در دوران مدیریتش در بانک مرکزی مناسب نبوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha