جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: کسی که حوزه علمیه را متعلق به امام زمان (عج) بداند و به آن ایمان کامل داشته باشد، انرژی، وقت و همت بیشتری برای انجام مسئولیت خود صرف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در ادامه سلسله بازدید های خود به همراه معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، در نشست مدیر و معاونان مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشهدا(ع) سطح دو یزد حضور یافت و با عملکرد و مشکلات این مدرسه علمیه در آستانه سال تحصیلی 9۸-9۷ آشنا شد.

وی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص)، به هدف خود ایمان داشت و در مسیر ایمان و اعتقاد خود از همه چیز خود حتی از عزیز ترین نزدیکانش، سرمایه گذاری می کرد، لذا کسی می تواند  به اسلام خدمت کند که به اهداف خود ایمان داشته باشد و با اعتقاد درونی، گام های بلند و مهم  را در مسیر اسلام بردارد .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به نحوه رفتار رسول خدا در تبلیغ دین اشاره کرد و افزود: با مطالعه سیره پیامبر(ص) در این زمینه به موارد متعددی همچون  شیوه برخورد با اهل کتاب، منطق در دعوت به اسلام، اخلاص درعمل، صبر و تحمل و گذشت رسول خدا، دوری پیامبر خدا از هیاهو و جنجال و ظاهر گرایی، اتکای به خدای متعال، ایمان و عقیده خالص، تحمل مخالفان و صبر در برابر آن ها، بیان جایگاه اهل بیت پیامبر، علنی کردن فضایل حضرت علی(ع)، یکی بودن حضرت علی(ع) با رسول خدا و نفس رسول الله بودن ایشان را مشاهده می کنیم که در جریان مباهله این موارد اتفاق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی تصریح کرد: کسی که حوزه علمیه  را متعلق به امام زمان(عج)  بداند و به آن  ایمان کامل داشته باشد، انرژی، وقت و همت بیشتری برای انجام مسئولیت خود صرف می کند.

وی ادامه داد: این صفات افراد مسئولیت پذیراست که در این مسیر، از جان و مال خویش، هزینه نموده اند و هنگام جنگ اقتصادی، همانند مردم زندگی می کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: همه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با ساده زیستی و قناعت، روح ایمان و تقوا را در خود تقویت کنند و با استقامت و سربلندی جلوی دشمن بایستند.

 

انتهای پیام313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha