جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رزمایش «اقتدار عاشورایی»

حوزه/ فرمانده سپاه سنندج گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی۲ با حضور ۳ گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر، یک گردان امام علی (ع) و نیز گروه های جهادی با شعار « رهبر، ایستادگی و پیشرفت» آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»‌ در استان کردستان، مراسم آغاز رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در سالن آزادی شهر سنندج، صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ حسن عسکری اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 با حضور 3 گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر، یک گردان امام علی(ع) و نیز گروه های جهادی با شعار « رهبر، ایستادگی و پیشرفت» برگزار می شود.

فرمانده سپاه سنندج گفت: اولین مرحله این رزمایش بزرگ 9 شهریورماه سالجاری در بحث خدمات رسانی و گروه های جهادی همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه بیش از 270 گروه جهادی سپاه در این رزمایش حضور دارند، بیان داشت: امروز نیز در دومین رزمایش که یک روز به طول خواهد انجامید؛ فراخوانی، فرماندهی، اردوکشی، سکان اقتدار، ستون‌کشی و استقرار در اردوگاه است مورد تمرین نیروها قرار خواهد گرفت.

سرهنگ عسکری تاکید کرد: همچنین سومین مرحله از این رزمایش در مهرماه سالجاری با تجمع میلیونی بسیجیان سراسر کشور برگزار می گردد.

فرمانده سپاه سنندج هدف از این رزمایش را نمایش توانایی مردمی در دفاع اعلام کرد و گفت: در رزمایش امروز سعی خواهیم که آمادگی مردم و نیز بسیجیان کشور در دفاع از حریم انقلاب به نمایش گذاشته شود.

اين مقام نظامی با اشاره به اینکه این رزمایش به نوعی نشان دهند اقتدار انقلاب در عمر 40 ساله اش می باشد، اظهار داشت: اصلی ترین و مهترین پیام این رزمایش بزرگ این است که همه مردم و بسیجیان اعلام کنند سرباز امام حسین علیه السلام و مقام معظم رهبری هستند و آماده هرگونه ایثار و جهاد در دفاع از کیان نظام جموری اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha