جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام عباس امینی - شاهرود

حوزه/ امام جمعه شاهرود گفت: یکی از منکراتی که ناامیدی را رقم میزند در این شرایط سخت، گرانی و احتکار است و هجمه عمومی باید به این سمت برود که این عده اندک در انزوا قرارگرفته و با فرهنگ‌سازی این عده محدود درست شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، پیش از ظهر امروز در دیدار هیئت‌رئیسه اتاق اصناف و سرگروه‌های طلایه‌داران امربه‌معروف اصناف و بازاریان شاهرود به مناسبت هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود، با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته امربه‌معروف و نهی از منکر با اشاره به فرهنگ‌سازی این فریضه در جامعه اظهار داشت: قشر اصناف و بازاریان مدافع انقلاب و اسلام و خط اول انقلاب اسلامی حاضر هستند و انتظار از این قشر زحمتکش بسیار است.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: یکی از بهترین معروف‌ها لازم جامعه که رهبری تأکید دارند، امیدآفرینی واقعی در جامعه است و شما اصناف و بازاریان با انصاف و تقوا در کار می‌توانید این مهم را محقق نماییم.

وی یکی از نقاط ناامیدکننده مردم در این روزها را احتکارها دانست و افزود: یکی از منکراتی که ناامیدی را رقم میزند در این شرایط سخت، گرانی و احتکار است و هجمه عمومی باید به این سمت برود که این عده اندک در انزوا قرارگرفته و با فرهنگ‌سازی این عده محدود درست شود.

در ابتدای این دیدار نیز بشیری نائب رئیس اتاق اصناف گزارشی از وضعیت بازار ارائه کرد و حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی سپاه شاهرود از فعالیت‌های این نهاد در راستای تحقق بازار اسلامی مطالبی را بیان کرد.

حسینی معاونت برنامه‌ریزی و مالی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های طلایه‌داران معروف اتحادیه و اصناف شاهرود ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha