شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهندس محمود نژاد، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س)

حوزه/ معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی نماز باشکوه ظهر و عصر روز عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت و فضاهای اطراف این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ هادی محمودنژاد با اشاره به برگزاری نشستی با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای مختلف استانی اظهار داشت: این نشست با حضور معاونان آستان مقدس و نمایندگان ناجا، ستاد اقامه نماز استان و هیأت رزمندگان اسلام قم به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برپایی باشکوه نماز جماعت ظهر و عصر عاشورا در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام برگزار گردید.
وی اضافه کرد: آستان مقدس طبق سنوات گذشته اقدام به برپایی نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر و فضاهای اطراف خواهد کرد که امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال و حضور پرشور عموم زائران و مجاوران حرم مطهر باشیم.
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: امسال مقرر گردیده است تا با حضور پرشور و به موقع هیأت رزمندگان اسلام قم در کنار خادمان آستان مقدس، شرایط برای اقامه هر چه با شکوه‌تر نماز ظهر عاشورا در حرم مطهر فراهم گردد.

وی افزود: همچنین حدود 500 نفر «یاور نماز» از ستاد اقامه نماز استان قم نیز به منظور نظم دهی و حفظ اتصال نماز در خیابان‌ها و محوطه اطراف حرم مستقر می‌شوند.
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین آب برای وضو و خدمات مشابه انجام شده و تدابیر امنیتی لازم نیز اتخاذ گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha