جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: دشمن می خواهد با اجرای برنامه های خود مردم را ناامید کند تا در مواقع ضروری و بخصوص در جشن ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در صحنه حضور نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین گفت: یکی از مطالب مهمی که باید در رده های حلقه‌های شجره صالحین بیان شود، تشریح جریان اقتصادی موجود در کشور است، لذا روحانیت باید علاوه بر همدردی با مردم و در کنار آنان بودن، پشت پرده مشکلات اقتصادی را برای مردم تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه ایلام افزود: مشکلات اقتصادی موجود در کشور فقظ 20 درصد آن تاثیرات برجام نافرجام است و براساس یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور سوء مدیریت مسئولین است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به این که دشمن مشکلات اقتصادی را در دو محور پیگیری می‌کند، بیان کرد: محور اول برنامه های دشمن، تبلیغات برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و با این برنامه می خواهند القاء کند که جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات اقتصادی برنامه ای ندارد و بین مردم نفاق ایجاد کند. محور دوم برنامه های آنها  ایجاد فضای ناامیدی و افسردگی در مردم است.

وی ادامه داد: برخی افراد در داخل کشور برای پیشبرد این اهداف دشمن فعالیت می‌کنند. دشمن می خواهد با اجرای برنامه های خود مردم را ناامید کند تا در مواقع ضروری و بخصوص در جشن  40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حضور نداشته باشند، البته به لطف خداوند از این پیچ تاریخی عبور می‌کنیم و در جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب با حضور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه سرهنگ فولادی فرمانده سپاه ناحیه استان ایلام و حجت الاسلام محمود فیلی، مسئول تربیت آموزش سپاه استان از حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به عنوان مربی برتر حلقه شجره صالحین در جشنواره مالک اشتر استان تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha