جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر محمدرضا باقری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مختاری، در حکمی، دکتر محمدرضا باقری را به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»‌ از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، با صدور حکمی، دکتر محمدرضا باقری از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه را به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در این حکم خطاب به دکتر باقری آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب عالی را که به کمالات اخلاقی و رفتاری مزین می باشید، به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب می نمایم.

رجاء واثق دارم با بهره گیری از تجربیات ارزشمند جناب عالی، در آینده ای نزدیک شاهد ارتقاء سطح پاسخگویی و شفافیت فعالیت ها در این حوزه خواهم بود. انتظار دارم با عزم جهادی و حضور مداوم و دقت نظر و رعایت وجدان کاری و اخلاق اجتماعی که اقتضای فرهنگ تقریبی می باشد، در کوتاه ترین زمان در خصوص رفع نقایص موجود اقدام نمایید و با پیگیری دقیق مصوبات هیئت امناء و هیئت رئیسه و انجام برنامه ریزی مناسب برای حصول نتایج مورد انتظار، روند پیشرفت فعالیت ها را به اینجانب مستمراً گزارش نمایید.

از کلیه معاونین و بخش های مختلف دانشگاه و شعب، انتظار می رود جناب عالی را در انجام امور، همراهی و مساعدت نمایند.

برخود لازم می دانم از حضرت آیت الله اعرافی که با مساعدت و موافقت ایشان امکان بهره گیری از خدمات جناب عالی در این دانشگاه میسر شد، تشکر نمایم.

امیدوارم خداوند متعال در این امر مهم و همه امور، شما را مشمول تأییدات و توفیقات خاص خود قرار دهد.

گفتنی است، دکتر محمدرضا باقری، پیش از این «مسئول پیگیری های ویژه دفتر مدیریت حوزه های علمیه کشور» و همچنین «مشاور رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در امور ارتباطات حوزوی» بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha