سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ا بیان اینکه بخش عمده مشکلات امروز کشور داخلی و ناشی از سوء مدیریت است، خاطرنشان کرد: امروز محتکران و گران‌فروشان خواسته و ناخواسته نقش پیاده‌نظام نظام سلطه را بازی می کنند می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، نصرت‌الله لطفی، عصر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه استان که در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به وجود بیش از سه هزار شهید گلگون‌کفن و هشت شهید مدافع حرم در استان، اظهار کرد: خانواده‌های پرورش‌دهنده این جوانان، علی‌رغم تمام سیاه نمایی‌ها علیه حضور مدافعان حرم، فرزندان خود را به دفاع از حریم آل الله فرستادند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: با وجود چنین خانواده‌ها و فرزندانی نظام اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود.

لطفی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به پیشرفت‌های نظامی و آمادگی نیروهای مسلح نظام سلطه دیگر نمی‌تواند با ما درگیری نظامی داشته باشد، اما فراتر و اولی تر از همه این‌ها حضور مردم در صحنه است که امید دشمن را به ناامیدی تبدیل می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود یک سال فعالیت دشمن برای سیاه نمایی، تبلیغ و ایجاد یاس و ناامیدی، اما در روز قدس و دهه فجر سیل خروشان مردم همه جوسازی‌ها و سیاه نمایی‌ها را تبدیل به یاس، شکست و ناامیدی برای دشمن می‌کند.

لطفی گفت: با وجود حضور محکم و همیشگی مردم برای دفاع از نظام اسلامی و با وجود پیشرفت‌های شگرف و خدمات بی‌نظیر انقلاب، باید بپذیریم که امروز مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند.

وی با بیان اینکه بخش عمده مشکلات امروز کشور داخلی و ناشی از سوء مدیریت است، خاطرنشان کرد: امروز محتکران و گران‌فروشان خواسته و ناخواسته نقش پیاده‌نظام نظام سلطه را بازی می کنند می‌کنند.

لطفی اضافه کرد: الآن سه گروه در کشور بیشترین فشار را تحمل می‌کنند؛ نخست بیکاران که امروز مشکلات آن‌ها مضاعف شده است، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران که مبلغ دریافتی آن‌ها ثابت است اما ارزش پول آن‌ها نصف شده است.

وی افزود: مسئولان باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند، زیرا در مشکلات فعلی سهم دارند، آن‌ها باید اشتباهات گذشته خود را پذیرفته و برای کار شبانه‌روزی لباس رزم واقعی به تن کنند.

لطفی با اشاره به اینکه سوء مدیریت یکی از مشکلات اساسی ما است، گفت: اگر امروز مسئولی صادقانه در خدمت جامعه نباشد و خود را وقف مردم نکند به اسلام، مردم و جمهوری اسلامی خیانت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha