چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیرسمساری

حوزه/ دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور از فعالیت قرارگاه فرهنگی حضرت زینب(س) و ایجاد موکب بانوان در شهر کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نسرین پیرسمساری دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور، در دیدار جمعی از زنان فرهیخته با نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی با تشریح اهداف جمعیت زنان فرهیخته تصریح کرد: این جمعیت که از اساتید حوزه و دانشگاه، وکیل، قاضی،نویسنده، اعضای هیات علمی، مادران معظم شهدا و سایر اقشار تشکیل شدهف به دنبال سیاستگذاری راهبردی در سطح ملی و استانی است.

دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور با بیان اینکه این جمعیت به شکل حزبی یا سازمان های مردم نهاد نیست، تاکید کرد: جمعیت زنان فرهیخته با ۳ هزار نفر جمعیت شکل گرفته و به عنوان یک شخصیت حقوقی زیرنظر تبلیغات اسلامی فعالیت می کند.

وی افزود: یکی از اهداف عمده در جمعیت زنان فرهیخته، تولید افکار مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ما منتظر نتیجه یا ضمانت اجرایی نیستیم و براین اساس، پنج کارگروه فعال در بخش‌ های اولویت ‌دار راه‌اندازی کردیم.

پیرسمساری تشکیل کارگروه تخصصی برای بخش‌ هایی از قبیل مدیریت فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، تحکیم بنیاد خانواده و تعمیق باورهای دینی، پاسخ به شبهات دینی و کارگروه متناسب با آسیب‌ های اجتماعی را از جمله اقدامات زنان فرهیخته استان آذربایجان شرقی برشمرد.

دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور با اشاره به این‌که طبق رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی، هر ماه جلساتی با حجت الاسلام قمی خواهیم داشت تا اهداف و برنامه‌ ها تبیین شود، خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با حضور اقشار مختلف بانوان برگزار می‌ کنیم تا از ظرفیت های موجود بهترین استفاده را بکنیم.

پیرسمساری از فعالیت قرارگاه فرهنگی حضرت زینب(س) و ایجاد موکب بانوان استان در شهر مقدس کربلا خبر داد و گفت: حاصل جلسات متعدد برگزار شده جمع‌ بندی ۴۰ طرح است که دو مورد از آنها قابلیت طرح ملی را داشته‌ اند، همچنین به دنبال اعزام اکیپ های فرهنگی،‌ مترجم انگلیسی و عربی از استان به کنگره عظیم اربعین هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha