پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جامعه اسلامی دنور، میزبان «روز کرامت» برای بی خانمان ها و نیازمندان بود

حوزه/ در نشست «روز کرامت» به میزبانی جامعه اسلامی کلرادو، بیش از ۱۰۰ داوطلب مسلمان، نیازهای اولیه را از سلمانی گرفته تا خدمات بهداشتی، درمانی و لباس شویی، کمک مالی و کیت های مدرسه ای برای ۵۰۰ نیازمند تامین کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam،  جامعه اسلامی شهر دنور در ایالت کلرادوی آمریکا میزبان برگزاری «روز کرامت» به منظور کمک به نیازمندان و بی خانمان ها، توجه و ابراز همدردی با آنان بود.

در این رویداد بیش از 100 داوطلب مسلمان، نیازهای اولیه بی خانمان ها را از سلمانی گرفته تا خدمات بهداشتی، درمانی و لباس شویی، کمک مالی و کیت های مدرسه ای برای 500 نیازمند تامین کردند. مسلمانان ابراز امیدواری کردند به این طریق بتوانند همچنین پل ارتباطی  سالم و ارزشمندی با همسایگان شان بسازند.

نادین ابراهیم یکی از برگزارکنندگان این مراسم گفت: مهمترین هدف ما امروز این است که مایحتاج کسانی را که بی خانمانی را تجربه می کنند تامین کنیم، اما مهمتر از آن این است که مردم در یک جامعه قادر باشند رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

ابراهیم در ادامه سخنانش افزود: ما می خواهیم آن ها همدیگر را بیشتر بشناسند و پل ارتباطی بسازند. آگاهی رسانی درباره مسئله بی خانمانی و اسکان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می خواهیم به شیوه ای عمل کنیم که مردم احساس راحتی و آرامش داشته باشند. می خواهیم سرگرم کننده و مفرح باشد.

گفتنی است شهر دنور در کلرادو یکی  از 16 شهر سرتاسر ایالات متحده می باشد که مسلمانان محلی در آن «روز کرامت» برای نیازمندان برگزار کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha