پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تسلیت ماه حزن و اندوه اهل بیت (ع) گفت: حفظ نظام اسلامی بزرگترین معروف امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در مراسم عزاداری هشتمین روز محرم در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی  در سخنانی گفت: بزرگترین معروف امروز حفظ نظام اسلامی است در این راستا پیشقدم باشیم و این مسیر نورانی را با موضوع ولایت کنیم اگر اینطور شد پیروز می‌شویم چرا که خداوند وعده ی الهی داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امام حسین علیه السلام تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت و جان خود و اولاد و یارانش را تقدیم کرد تا قرآن، اسلام و سنت و سیره نبوی پابرجا و زنده بماند و در جامعه توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: بالاترین ایثار این است که انسان حیات خود را تقدیم کند که حضرت امام حسین (ع) الگوی اینگونه از ایثار و از خودگذشتگی است.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: حضرت امام حسین (ع) تن به بیعت با یزید نداد، چرا که می‌دانست این اقدام مساوی با پایمال کردن سنت نبوی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تبیین اهداف و فلسفه قیام اباعبدالله (ع) تاکید کرد: هدف حضرت امام حسین (ع) از نهضت عاشورا امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت پیامبر اسلام و سیره نبوی بود.

وی تصریح کرد: امام حسین با یزید بیعت نکرد و این موضوع می تواند درس خوبی برای حاکمان اسلامی در همه دوره‌ها باشد، امروز هم آنچه جبهه کفر از ما مطالبه می‌کند این است که از اسلام دست بکشیم.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: امروز تناسب هایی با نهضت عاشورا وجود دارد، یزید زمان و امام زمان داریم همانطور که در عاشورا امام بود و یارانی بودند که در راه اسلام و ارزشهای اسلامی جانفشانی کردند امروز نیز دشمنانی و ظالمانی هستند که با توطئه ها و نیرنگ ها می خواهند اسلام را از بین ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که آمریکا به‌عنوان یزید زمانه در پی خاموش کردن چراغ اسلام است، تاکید کرد: امروز شاهد تحولات و حرکت‌هایی هستیم و دشمن یکبار دیگر درصدد است با نیات انحرافی خود مسیر اسلام را متوقف کند.

وی ابراز داشت: امروز باید تاریخ اسلام را مطالعه کنیم و بعد امام شناسی را به‌عنوان حلقه ای که در جهت محکم کردن اسلام است تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی بیان داشت: عزت امروز اسلام و ایران اسلامی به برکت مقاومت و ایستادگی و شناخت امام و رهبر خود و تبعیت از معظم له است و بایدحبیب بار دور رهبر خود جمع شویم و با تبعیت از ایشان با اقتدار از مشکلات عبور کنیم تا در قیامت در برابر امام حسین علیه السلام شرمنده نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha