سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رحیمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از رویکرد پژوهش محوری در این مدرسه خبر داد و گفت: طلابی که در زمینه‌های علمی، پژهشی و اخلاقی فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشند، تجلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه اظهار داشت: برنامه مدرسه علمیه امام خمینی( ره ) امسال پژوهش محور خواهد بود و در این راستا به طلاب اعلام شده که در زمینه‌های علمی،  تحقیق و پژوهش کنند و مقاله‌های علمی آنها بعد از بررسی، در مدرسه به مدیریت حوزه استان ارسال و بعد از بررسی توسط کارشناسان استانی به جشنواره‌های کشوری از جمله جشنواره علامه حلی ارسال خواهد شد

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ادامه داد: سال گذشته از حوزه علمیه امام خمینی ارومیه مقالاتی به این جشنواره ارسال شده بود که یک مقاله از مقالات ارسالی مورد تقدیر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سال گذشته در حوزه علمیه امام خمینی (.ره) یک نشریه فصل‌نامه داشتیم که مقالات طلاب و اساتید حوزه در آن به چاپ می‌رسید و امسال این فصلنامه به دو فصل‌نامه عمومی و خصوصی افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام رحیمی اظهار کرد: برای تربیت هرچه بهتر طلاب در زمینه‌های اخلاقی از اساتید اخلاق مشهور و صاحب نفس کشوری دعوت خواهیم کرد تا با حضور در حوزه طلاب را در رسیدن به معارف دینی و اخلاقی یاری دهند.

وی در پایان گفت: طلابی که جلسات اخلاق را به صورت مدون و مکتوب ثبت و ضبط کنند، در قالب کتاب منتشر خواهد شد و در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت. همچنین طلابی که در زمینه‌های علمی و اخلاقی جزو برترین ها باشند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha