شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زنان در دفاع مقدس

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد به توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام در جهت متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: خدا را شاکر هستیم که امروز با گذشت چند دهه از دفاع مقدس نگذاشتیم دشمنان به اهداف خودشان برسند و امروز نه تنها رژیم صهیونیستی نتوانست شعارهای از نیل تا فرات خودش را تحقق بخشد بلکه این شعار را کاملا فراموش کرده و امروز برای حفاظت از خود در حال دیوارکشی در اطراف خود هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه آمریکایی‌ها در این 40 سال ضعیف‌تر شده‌اند انقلاب اسلامی ایران قوی‌تر شده افزود: امروز هیچ معادله‌ای در دنیا بدون اینکه ایران اسلامی در آن قرار بگیرد حل شدنی نیست و حتما باید ایران را در معادلات لحاظ کنند و نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن قدرت ایران اسلامی وارد تحرکی شوند.

این مقام مسئول از برگزاری 37 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس یزد خبر داد و اضافه کرد: در مجموع بیش از 2هزار برنامه در حوزه‌های مختلف این 37 عنوان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان یزد ادامه داد: با توجه به برگزاری برنامه‌های متعدد مرتبط با این موضوع در هفته دفاع مقدس، وظیفه رسانه‌ها هم به مانند دیگر عرصه‌های جامعه برای معرفی و انتقال این فرهنگ به عموم مردم جامعه حساس‌تر می‌شود.

وی بر تاکید سپاه بر محرومیت‌زدایی از جامعه تاکید کرد و افزود: این موضوع به گونه‌ای در اولویت‌های سپاه قرار گرفته که امسال بحث رزمایش‌های انجام شده هم با رویکرد اصلی و مردم محور رفع محرومیت از جامعه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان یزد کمک به اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از رویکردهای سپاه استان دانست و تصریح کرد: در این راستا هم سپاه تمام تلاش خود را به‌کار بسته و با تمام توان در راستای کمک به پیشرفت کشور قدم بر می‌دارد.

جمیری با اشاره به اینکه امروز درخواست‌های بسیاری از سوی جوانان ایران برای حضور در سوریه و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) انجام می‌شود گفت: امروز قطعا با توجه به وجود این روحیه اگر خدای ناکرده تعرضی به جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد بیش از دوران دفاع مقدس حاضر حضور داوطلبانه جوانان برای دفاع از این خاک و انقلاب هستیم و روحیه ایثار و جهاد در بیان مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بین برخی از مسئولان این روحیه وجود ندارد خاطرنشان کرد: امروز مردم به ویژه در حوزه‌های بسیج و در قالب اردوها و فعالیت‌های جهادی به صورت کامل و قاطع نشان داده‌اند که شعار ما توانسته‌ایم عملی است و فعالیت‌های زودبازده و موثری را نشان داده‌اند و مسئولان باید از این چنین فعالیت‌هایی الگوگیری کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha