شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: استکبار جهانی دنبال دور کردن هویت و فطرت خدایی نسل جوان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد، در با روسای ادارات آموزش و پرورش استان یزد که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدن به کمال و قرب الهی هدف از خلقت انسان است اظهار داشت: خداوند متعال رشد و کمال انسان را خواسته است تا انسان به کمال برسد و زندگانی با کمال و انسانیت، همراه با نعمت های الهی داشته باشد.

امام جمعه یزد افزود : آخرت همیشگی است و انسان همیشه احتیاج دارد که برای آنجا زاد و توشه داشته باشد تا زندگانی خودش را در آنجا همراه با نعمت هایی ببیند به همین منظور باید اطاعت خدا کنیم و باید معنویت را در زندگانی مان بیاوریم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد برلزوم تربیت الهی انسان ها از زمان طفولیت تاکید کرد و گفت: معلّمین و اساتید در کنار زحمت های فراوانی که می کشند باید در ارتباط با خدایی کردن دانش آموزان همچنین ارتباط دادن آنها با خدا تلاش کنند و پشتوانه خدایی داشتن را به آنها بفهمانند چون استکبار جهانی، شیطان ها و شیطان صفتان در دنیا می خواهند نوجوانان و جوانان را از آن هویت و فطرت خدایی دور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به والدین و مسئولین تصریح کرد: مادرها، پدرها، معلم ها، اساتید و روحانیون باید نسبت به جوانان احساس مسئولیت داشته و نسبت به دین و تربیت، زنده کردن فطرت، خدایی کردن، سلامت معنویت و سلامت جسم و جان و روح آنها حساس باشند.

وی افزود: امیدوارم خدای متعال به ما توفیق دهد که بتوانیم نسبت به تربیت بچه های مان، کوشا باشیم و مسئولین و ارگان های فرهنگی و دولتی در تربیت دینی و برنامه ریزی هایی که در ارتباط دیندار کردن و تربیت دینی دارند جدّی باشند که فردا در حضور خدای متعال مسئول هستند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha