چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شبکه های ماهواره ای

حوزه/ یک استاد دانشگاه گفت: باید متوجه باشیم که امروز برخی شبکه های ماهواره ای قرآن های روی نیزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام محسن احمدیان استاد دانشگاه، در مراسم سوگواری اهل بیت(ع) در مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با بیان اینکه باید مطالعه و تحقیق خود را در مورد جریان ها بیشتر کنیم، گفت: همه انبیا مصیبت های زیادی داشتند، اما در دوران رسول اکرم(ص) ظلم ها به نوع دیگری انجام شد و انواع حوادث بر سر اهل بیت (ع) آمد.

وی با اشاره به کید شیطان در زندگی ها، ادامه داد: انسان دائم در معرض امتحان وابتلا است، اما شیطان انسان را از ذکر خدا غافل می کند و در نتیجه فرد لب به شکایت می گشاید.

استاد دانشگاه مشهد با تاکید بر عبرت گیری از تاریخ و به ویژه درباره ولایت، اظهار داشت: زمانی که امام علی(ع)  روش حکومتی خود را پیاده کردند، طلحه و زیبر و همه کسانی که منافع خود را در خطر می دیدند سه جنگ راه انداختند و ناکثین، مارقین  و خوارج خط خود را نشان دادند.

حجت الاسلام احمدیان افزود: باید متوجه باشیم که امروز برخی شبکه های ماهواره ای به ظاهر اسلامی، قرآن های روی نیزه هستند که می بایست دسیسه های عمر و عاص  و ابوموسی اشعری را بشناسیم و با بصیرت و آگاهی برخورد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در دانشگاه و دبیرستان و حتی دبستان  نفوذ کرده و تأثیرات مخرب خود را می گذارد، لذا باید دقت داشت که هر کس از امام حسین(ع) دم می زند، الزاما مؤمن نیست، خیلی افراد در لباس دین به دین ضربه می زنند.

گفتنی است، طلاب مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) درآغاز مراسم عزاداری امام حسین (ع) به استقبال یکی از شهدای گمنام رفتند و این مراسم در جوار شهید گمنام برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha