چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گروه تبلیغی آیت الله خویی

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی آیت الله خویی خوی از اعزام ۳۰ مبلغ به مساجد شهرستان خوی خبرداد و گفت : ۳۰ مبلغ در ایام محرم توسط این گروه به مساجد شهر و روستاهای خوی اعزام شده‌اند

حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه اظهار داشت: شش سال است که گروه تبلیغی آیت الله خویی راه‌اندازی شده است و در مناسبت‌های مختلف جهت تبلیغ در شهرستان خوی اعزام می شوند که امسال هم در ماه محرم ۳۰ مبلغ به مساجد فاقد روحانی و مبلغ در شهرستان خوی و روستاهای اطراف اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: گروه تبلیغی آیت الله خویی 60 عضو دارد که در رشته‌های مختلف دارای تخصص هستند از جمله،سبک زندگی، مشاوره خانوداه، طب سنتی، تعزیه خوانی، آسیب شناسی شبکه‌های مجازی و ماهواره، می‌باشد که غیر از منبر در مساجد کلاس‌های مختلفی هم برای مردم برگزار می‌گردد.

مدیر گروه تبلیغی آیت الله خویی بیان داشت: همه مبلغینی که به مساجد و جلسات اعزام می‌شوند قبل از اعزام موظف هستند کلاس‌های آموزش مهارت منبرداری و جذب جوانان و ارتباط مناسب با مردم را فرا گیرند و بعد از آن به تبلیغ اعزام شوند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های این گروه مختص به منبرداری نیست بلکه در زمینه‌های اردوهای جهادی، برگزاری کلاس‌های کانون و جوانه‌های صالحین در مساجد در ایام تبلیغ و تابستان از جمله برنامه‌های این گروه تبلغی است.

شریفی افزود: در تابستان چندین کلاس آموزشی در شهرستان خوی توسط این گروه برگزار شد که می‌توان به عنوان نمونه به برگزاری دروه‌های آموزشی برای فعالین فرهنگی شهر، برگزاری دوره بصیرت افزایی ویژه فعالین دانش‌آموزی، دوره ضیافت اندیشه ویژه فرماندهان پایگاه‌های بسیج و دوره اصول مدیریت قرآنی برای مبلغات دینی و مدیران موسسات قرانی در شهر، اشاره کرد.

وی گفت: برای تاثیر هرچه بهتر منابر با افراد و سازمان‌هایی که در امر تبلیغ دخالت دارند جلسات مختلفی جهت آسیب‌شناسی در امر تبلیغ و تاثیر بهتر آن در بین مخاطبین برگزار شده‌است و نهادهای مختلف کمال همکاری را با گروه تبلیغی داشتند، خصوصا امام جمعه شهر که حامی و پشتیبان جدی گروه تبلیغی بوده است.

مدیر گروه تبلیغی آیت الله خویی از چاپ بروشورهای بصیرت‌افزایی درباره عاشورا و انقلاب خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری خوی بروشورهای بصیرت‌افزایی از سخنان مقام معظم رهبری در زمینه‌های عاشوار و انقلابی گری چاپ شده است که به صورت گسترده در بین عزاداران پخش خواهد شد و همچنین غرفه‌های پاسخگویی به شبهات انقلاب و شبهات دینی در شهر دایر شده‌است و به شبهات مردم پاسخ داده می‌شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha