پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بصیرت

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر از برگزاری نشست‌های عاشورایی به همت اساتید و بانوان طلبه این مدرسه در جلسات عزاداری مختص بانوان در شهرستان خبر داد.

فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه هم‌زمان با آغاز دهه محرم مبلغان مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر با حضور در تکایا و هیئت مذهبی نقاط شهری و روستایی به تبیین واقعه عاشورا و تشریح اهداف قیام امام حسین (ع) می‌پردازند بیان داشت: مبلغان در این ایام علاوه بر بیان احکام و مسائل شرعی، فلسفه وجودی عفاف و حجاب و راهکارهای استحکام بنیان خانواده را برای بانوان تبیین و اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دهه علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری در مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر برای عموم، مبلغان با برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ اهداف قیام سرخ حسینی با محوریت ولایت مداری، لزوم امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را نیز برای بانوان تبیین و تشریح می‌نمایند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر در پایان از برگزاری نمایشگاه ارائه محصولات عفاف و حجاب و همچنین لوازم‌التحریر ایرانی در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد و یادآور شد:این نمایشگاه‌ها با اهداف نهادینه کردن فرهنگ عفاف حجاب و حمایت از محصولات ایرانی برای علاقه‌مندان در مدرسه دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha