جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در قرآن و روایات اسلامی چه اهل سنت و چه شیعه، بر مودّت و محبّت اهل بیت پیامبر (ص) تأكید فراوان شده است و این تنها بدان جهت نیست كه آنان از نسل پیامبر هستند، بلكه از آن جهت است كه آنان دارای فضایل و كمالات و به تعبیر دقیق تر، مظهر صفات جمال و جلال الهی اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی شهر سنندج اظهار داشت: اهل بیت (ع) به جهت جایگاه والایی که نزد پروردگار دارند و به دلیل برخورداری از کمالات و ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر علم، عصمت و... نسبت به دیگران افضلیت و برتری دارند و از خدا می خواهند محبین و دوستداران آنها نیز مورد لطف و عنایت پروردگار قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه همه نیازمند زندگی و حیاتی بر اساس نهضت حسینی هستیم، گفت: محبینی که به خاطر مصیبت های امام حسین(ع) و دیگر فرزندان پیامبر(ص)، اشکی برگونه هایشان جاری می شود، مورد شفاعت اهل بیت(ع) و عنایت پروردگار قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: در قرآن و روایات اسلامی چه اهل سنت و چه شیعه، بر مودّت و محبّت اهل بیت پیامبر (ص) تأكید فراوان شده است و این تنها بدان جهت نیست كه آنان از نسل پیامبر هستند، بلكه از آن جهت است كه آنان دارای فضایل و كمالات و به تعبیر دقیق تر، مظهر صفات جمال و جلال الهی اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha