شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 نماز ظهر عاشورا در بوشهر

حوزه/ امروز و همزمان با فرا رسیدن روز عاشورای امام حسین(ع) نماز ظهر عاشورا در بوشهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در مصلی جمعه امام خمینی(ره) این شهر اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، امروز و همزمان با فرا رسیدن روز عاشورای امام حسین(ع) نماز ظهر عاشورا در بوشهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در مصلی جمعه امام خمینی(ره) این شهر اقامه شد.

عزاداران شهر بوشهر همچون جای جای کشور به یاد آخرین نماز ظهر امام حسین(ع) در سال 61 پس از اجتماع بزرگ در حسینیه ها و تکایای شهر در مصلی جمعه حضور بهم رساندند و پس از شنیدن صدای گلبانگ اذان نماز ظهر عاشورا را پشت سر نماینده ولی فقیه خود در استان اقامه کردند.

سوگواران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در صفوف متحدالشکل و منسجم همانند دیگر ماتم‌سرایان نینوا در سراسر کشورمان با اجتماع در مصلی جمعه نماز ظهر عاشورا را به یاد آخرین نماز حضرت سیدالشهدا حسین بن علی (ع) در صحرای کربلا خواندند.

حضور خیل عظیم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) در سراسر استان بوشهر که اقشار مختلف مردم را در بر می‌گیرد، جلوه‌های معنوی شور حسینی را در قالب دسته‌ها و هیات‌های سوگوار در نماز ظهر عاشورا متجلی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha