سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رئیس مرکز منهاج القرآن پاکستان

حوزه/ شیخ الاسلام دکتر طاهر القادری گفت: هدف قیام امام حسین (ع) زنده نگه داشتن اسلام و اقتدار آن بود و و شهدای کربلا با قیام خود و فدا کردن جان خود این پیام را دادند که دین اسلام از همه چیز مهمتر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ الاسلام دکتر طاهر القادری رئیس مرکز منهاج القرآن پاکستان گفت: هدف قیام امام حسین (ع) زنده نگه داشتن اسلام و اقتدار اسلامی بود و شهدای کربلا با قیام و فدا کردن جان خود این پیام را دادند که دین اسلام از همه چیز مهمتر است و بدین ترتیب شهدای کربلا اسلام را برای همیشه زنده نگه داشتند و کسانی که در راه خدا جان می دهند و شهید می شوند از عابد و زاهد هم افضل هستند.

وی افزود: حضرت امام حسین (ع) را پیامبر اسلام (ص) در زندگی خود  سید جوانان بهشت لقب دادند و اهمیت این کلام بعد از کربلا برای دنیا افشا شد که چرا پیامبر اسلام (ص) حضرت امام حسین (ع) را سید جوانان بهشت لقب دادند.

دکتر طاهر القادری تاکید کرد: محبت اهل بیت جزء ایمان ما است و دوست داشتن حسینین (ع) در دین ما مانند دوست داشتن پیامبر اسلام (ص) است.

وی در ادامه گفت: امام حسین (ع) تا روز قیامت رهبر اهل حق و یزید رهبر اهل باطل است و هرکسی صاحب ایمان باشد معتقد است که یزید قاتل، فاسق  و فاجر است و به خاطر خون اهلبیت (ع) امروز چراغ اسلام در دنیا روشن است.

وی اظهار داشت: کسانی که به اهل بیت (ع) ظلم کردند، در دنیا عبرت دیگران شدند و در قیامت هم به جهنم خواهند رفت و اکنون این امام حسین (ع) است که به قلب های انسانها حکومت می‌کند و به انسان ها انگیزه قیام علیه ظلم می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha